Ponieważ obecnie mamy dość spora konkurencje jeśli chodzi o różnego rodzaju placówki handlowe, to przedsiębiorcy muszą zadbać o to, by w odpowiedni sposób się promować. Dlatego właśnie wszelkiego rodzaju akcje promocyjne powinny odbywać się regularnie. Nie chodzi tutaj tylko i wyłącznie o stworzenie kilku trafnych haseł reklamowych i umieszczenie ich na materiałach reklamowych, takich jak plakaty czy ulotki. Owszem jest to pomocne przy promocji, ale nie jedyne wymagane elementy. Wszak klient musi zostać w jakiś sposób zachęcony, a najlepiej do tego sprawdzą się różnego rodzaju gadżety reklamowe. To co zostanie promocyjnym elementem zależy już od reklamodawcy. Najważniejsze, by wybrane przedmioty zainteresowały klientów danej placówki handlowej. Zatem najlepiej wybrać gadżety, z których każdy będzie miał możliwość korzystania na co dzień.Z pewnością odzież reklamowa sprawdzi się w tym przypadku. Najlepiej wybierać takie elementy garderoby, które są w miarę uniwersalne, i z których każdy raczej korzysta. Dlatego właśnie wśród tych gadżetów reklamowych znajdą się między innymi koszyki i bluzy. Ponieważ ma być to promocja sklepu i jego oferty, to na koszulce powinno zostać nadrukowane logo sklepu. Dzięki temu gadżet spełni swoje zadanie i będzie promował waśnie dany sklep.
Zanim jednak odzież reklamowa będzie mogła zostać rozdana potencjalnym klientom, to najpierw należy ja w odpowiedni sposób przygotować. Zatem warto zacząć od ustalenia, który rodzaj ubrania będzie reprezentował dany sklep. Następnie dobrze jest ustalić z jakiego materiału ma to być. Chodzi o to, by był w jak najlepszej jakości, co zapewni posiadaczom takich gadżetów długie korzystanie z nich.
Kolejnym etapem będzie ustalenie co odzież reklamowa ma mieć na sobie nadrukowane. Można jak najbardziej ograniczyć się do logo firmy. W takim wypadku może by ono bardzo duże lub nieco mniejsze. Z pewnością ta druga opcja będzie korzystniejsza, gdyż wtedy żaden klient nie poczuje się jak słup ogłoszeniowy czy plakat. jednym słowem nadruk powinien być widoczny, ale też niezbyt nachalny. Wtedy reklama odniesie największy sukces.